Ši knyga – langas į tai, kaip galime sėkmingai ugdyti vaiką, atsižvelgdami į jo amžiaus tarpsnių ypatumus ir naujausius mokslinius tyrimus.
Pradėjusi dirbti su ikimokyklinio amžiaus vaikais (o vėliau ir pradinukais) pastebėjau, kad vaikai ugdomi nenatūraliai – tarsi vaikas kiaurą dieną lankytų daugybę būrelių. Matematika, dailė, kūno kultūra, lietuvių kalba, anglų kalba, muzika, pasaulio pažinimas – tarpusavyje nesusiję dalykai: skaičiuojame varnas, dainuojame apie kates, o per pasaulio pažinimą kalbame apie ąžuolus. Stebint vaikus, gilinantis į įvairių mokslininkų darbus, gimė kontekstinio ugdymo idėja. Vaikams būtina ne tik aiški struktūra, bet ir kūrybinė laisvė, o visą ugdymo(si) kelią turi jungti bendros temos.
Kviečiu augti kartu su vaiku – žaismingai ir prasmingai, atsižvelgiant į aplinkos bei kultūrinį kontekstą. Metų laikai šiose knygose jums atsiskleis visu grožiu ir paliks prisiminimus apie tai, kokie jie buvo turiningi ir kiek daug padėjo išmokti.
Pavasaris. Inovatyvi programa XXI a. tėvams ir pedagogams
2018-02-20